Home Nopietnāk Sieviete piedzīvojusi nepiedodamu attieksmi no “Express pasta” kurjera puses

Sieviete piedzīvojusi nepiedodamu attieksmi no “Express pasta” kurjera puses

0

 

Sieviete, kura parakstījusies ar vārdu Alla, portālā sudzibas.lv atklāj nepatīkamu stāstu par “Express pasta” kurjera attieksmi.

14.11.2018 plkst. 12.01 saņēmu zvanu no expreskurjera, par to, ka, atbraucot uz manu pilsētu, viņš nezin, kur atrodas iela, kur es dzīvoju, un ka, nebrauks un nemeklēs tādu adresi, lai nogādātu sūtījumu. Citēju kurjera teikto: „Es nezinu, kur atrodas jūsu iela, tāpēc, meitenīt, taisies un brauc pakaļ savam sūtījumam pie kultūras nama!”. Pa tālruni sāku skaidrot, kur jābrauc, lai atrastu noteikto adresi, bet diemžēl, kurjers man neļāva paskaidrot un negribēja mani uzklausīt, jo pēc viņa teiktā, ja viņš nezin ielu, kur tā atrodas, nogādājot sūtījumus citiem pasūtītājiem, viņš neved tos līdz pasūtītāju adresēm, bet zvana pasūtītājiem un tad viņiem pašiem ir jābrauc pakaļ uz to vietu, kur kurjers ir nostājies un gaida.

Ļoti rupja attieksme bija no kurjera puses, jo sarunas laikā, viņš pārtrauca zvanu bez jebkāda brīdinājuma. Plkst. 12.05 es atzvanīju viņam un jautāju, vai viņš man atvedīs manu sūtījumu uz noteikto piegādes adresi, un tad kurjers atkal izteica pārmetumus, ka viņam nav jāmeklē adrese un paziņoja – meitenīt, sēdies mašīnā un brauc pakaļ savam sūtījumam. Tad es sāku palikt dusmīga un atbildēju, ka es samaksāju par preču piegādi līdz mājai no kuras viņš bija tikai 200 m attālumā un nevēlējās uzklausīt kā nokļūt līdz piegādes adresei. Tikai pēc šiem maniem vārdiem, kurjers uzklausīja kur jābrauc un plkst. 12.07 kurjers piebrauca pie manas mājas un atveda man sūtījumu, bet sāka izteikt pārmetumus, ka viņš nezina šo pilsētu un tās ielas. Saņemot sūtījumu, pajautāju vai nepieciešams parakstīties par sūtījuma saņemšanu, atbilde bija – nē. Tāpēc nezinu tā kurjera vārdu, bet zinu mašīnas numuru.

Dažas stundas vēlāk portālā publiskota uzņēmuma atbilde: “Šī radusies situācija tiks noskaidrota, pārrunājot to ar mūsu kolēģi. Ar Jums tuvākajā laikā personīgi sazināsies Eksprespasta pārstāvis, lai atvainotos par radušos situāciju.”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.